Tydzień ze skutecznym uczeniem (się)

Termin wydarzenia: 02-04-2019

Zapraszamy na cykl warsztatów w ramach Otwartych Spotkań Dydaktycznych organizowanych przez Uniwersytet Otwarty w Uniwersytecie Śląskim.



Wychodząc na przeciw Państwa potrzebom wprowadzamy możliwość udziału w każdym z warsztatów w jednym z trzech zaproponowanych terminów. Udział jest bezpłatny, obowiązują jednak wcześniejsze zapisy: www.osd.us.edu.pl

O miejscu odbywania się zajęć będziemy bezpośrednio informować zapisane osoby. Informujemy również, że zajęcia w podanym terminie odbędą się pod warunkiem zabrania się grupy co najmniej 8 osób.Tydzień ze skutecznym uczeniem (się) / prowadzenie: Dominika Hofman-KozłowskaKonstruktywistyczna teoria uczenia się podkreśla aktywność jednostki - studenta w zdobywaniu wiedzy. Aktywność ta jednak nie zadzieje się bez stworzenia środowiska, które będzie jej sprzyjać. Jak pomóc studentowi, aby był konstruktorem własnej wiedzy a nie jedynie rejestratorem informacji przekazanych przez nas - wykładowców? Jak zbudować środowisko przyjazne uczeniu się?Program:1. Organizacja treści zajęć- jak ułożyć ćwiczenia lub wykład angażujący studentów i sprzyjający uczeniu się?2. Zaangażowanie studenta- jak poruszyć motywację studenta? - jak pracować w oparciu o koncepcję nauki przez doświadczenie?3. Budowanie skojarzeń- jak pomóc studentowi aktywnie konstruować swoją wiedzę?Uczestnicy spotkania będą też mieli szansę poznać nowe ćwiczenia, proste aplikacje (do quizów i twórczego notowania) i pomysły do zastosowania zarówno na wykładach jak i ćwiczeniach.Czas trwania: 3h



edubazar_pl, 21-03-2019, odsłon: 143

Dodaj komentarz

Ciekawe wydarzenia

Termin wydarzenia: 02-04-2019
Zapraszamy na cykl warsztatów w ramach Otwartych Spotkań Dydaktycznych organizowanych przez Uniwersytet Otwarty w Uniwersytecie Śląskim.

Termin wydarzenia: 06-04-2019
6 kwietnia Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach zaprasza na konferencję poświęconą potrzebom dzieci autystycznych i ich rodzin. Wstęp wolny.„Neuronietypowi – współczesne wyzwania spektrum autyzmu”.